torsdag 18 september 2008

Ida Sjöstedt

...är en litet svenskt varumärke, Ida har gjort sig känd genom alla sina vackra tyllklänningar
och sina underbara kappor.

Vi har fått in ett helt häng med Idas plagg, och de är som alltid, fantastiska.
Snygg liten nätt kavaj, med en guldknapp nertill. Snyggt att ha till det mesta, över tunikan, blusen, skjortan, klänningen eller bara över en oversized tee.
THE VINTERKAPPA! Sååå ljuvlig, med luva med fuskpäls på.
Och Ida Sjöstedt är inte Ida Sjöstedt utan tyllet, så här har ni en perfekt jul- & nyårsklänning.

Mer på vårat "Idahäng" har vi en mellanlång svart kjol med massa vidd i och en blus/tunika/skjorta i en jättefin beige&svart ruta.

Kom in å kika! Det är värt mödan, det kan vi lova.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar hennes plagg, finns det ute i webbshopen?

Tretton sa...

josse: Vi instämmer helt! Webbshopten tretton.se hör bara till Tretton i Helsingborg. Vi i Halmstad har inte hunnit starta någon ännu, men om det är något man gillar så skickar vi gärna mot postförskott, bara hör av dig till butiken via mail (trettonhalmstad@telia.com) eller på telefon (035-130043) så hjälper vi dig mer än gärna :)

Anonym sa...

Jaha okej, jag som varit inne där och kikat och antagit att det varit er webbshop. Får komma in och kika istället.

Anonym sa...

Hallå hallå! Jag är jättesugen på den fina kappan med fuskkrage! Helt underbar... Men eftersom man måste beställa utan att prova är jag lite tveksam, man har ju ingen aning om hur den sitter och om den är skön eller varm eller vad som helst.
Därför har jag lite småfrågor! Hur är den i storlekarna? Jag har vanligt vis M eller 38-40, sitter M bra då? Och sen undrar jag lite hur tjock den är!? Funkar den i vinterkylan?
Vore underbart som ni ville svara! Antingen i min blogg eller på mejlen sofiep.90@hotmail.com
Puss och kram

Anonym sa...

min bloggadress kom visst inte med, sofiep.blogg.se är det i alla fall som gäller där! :)

Anonym sa...

Jordan Travis Scott
off white outlet
kyrie irving
supreme hoodie
bape